Geef uw medewerkers de mogelijkheid hun werkuren te registreren, verlofaanvragen digitaal in te dienen, serviceplannen te specificeren of roosters te ruilen via het ATOSS-personeelscentrum. Door medewerkers in staat te stellen hun roosters te organiseren, hebben organisaties niet alleen hun operationele processen verbeterd, maar ook een meer betrokken en gemotiveerd team zonder vaste werkplek gecreëerd.
15.000 klanten in 50 landen wereldwijd versterken
We begrijpen de unieke beheerbehoeften van een personeelsbestand zonder vaste werkplek. Onze software, boordevol robuuste functies, vereenvoudigt de bedrijfsvoering, betrekt medewerkers en maximaliseert de productiviteit. Zeg vaarwel tegen handmatige processen en omarm een digitale oplossing speciaal voor medewerkers zonder vaste werkplek.
Creëer, wijs toe en beheer moeiteloos roosters voor uw medewerkers zonder vaste werkplek. Wissel roosters uit, beheer verlofaanvragen en informeer medewerkers moeiteloos.
Wijs efficiënt taken en banen toe aan uw personeel zonder vaste werkplek. Definieer taken, stel prioriteiten en wijs ze toe op basis van locatie, vaardigheden of beschikbaarheid.
Blijf verbonden met uw team zonder vaste werkplek en deel updates, documenten en faciliteer samenwerking moeiteloos.
Monitor en verbeter de prestaties van uw medewerkers zonder vaste werkplek met een uitgebreid analytisch dashboard. Verkrijg waardevolle gegevens om de toewijzing van middelen te optimaliseren en de efficiëntie te verhogen.
Zorg voor naleving van industriële regelgeving en normen. Bied inwerkmaterialen, vaardigheidstrainingen en veiligheidstrainingen naadloos aan.